Undead
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

obrana pro mě ANUBIS...

5 posters

Goto down

obrana pro mě ANUBIS... Empty obrana pro mě ANUBIS...

Odoslať pre ANUBIS... Po október 29, 2007 2:02 am

jdou na mě katy čas příchodu ...3.39.52......na vesnici smrtící ůdolí..........
sýpka 17900 a prázdná
produkce obilí 1100 na hodinu
obraná zeď 6...
já nemám doma nic před chvilkou na mě šla loupež a musel sem všechno poslat do druhý vesnice to samý s pár vojákama co jsem měl tak nemám ani army ani obilí kdo mi pomůže tak pošlete i obilí nejsem na travianu nováček tak vim že pomoct budeme časem potřebovat všichni díky všem kdo mi něco pošlou.............


Naposledy upravil dňa Po október 29, 2007 2:20 am, celkom upravené 2 krát.

ANUBIS...

Počet príspevkov : 26
Registration date : 25.10.2007

Návrat hore Goto down

obrana pro mě ANUBIS... Empty Re: obrana pro mě ANUBIS...

Odoslať pre StEvE82 Po október 29, 2007 2:06 am

kto ide na teba a prepokladane mnozstvo jednotiek by bolo este udat a nalaka hracov aby posielali podporu, ked mas vyssiu uroven palisady, hradby....

StEvE82

Počet príspevkov : 7
Registration date : 27.10.2007

Návrat hore Goto down

obrana pro mě ANUBIS... Empty Re: obrana pro mě ANUBIS...

Odoslať pre ANUBIS... Po október 29, 2007 2:09 am

nevim kolik posílá vojáků ale loupež sem šla 26 minut a tento ůtok jde 3 hodiny a 42 minut tak jdou katy a posílá to hráč ...vinyo... z aliance HUN-S........tu obranou zeď ještě vylepšim tak o dvě ůrovně.............

ANUBIS...

Počet príspevkov : 26
Registration date : 25.10.2007

Návrat hore Goto down

obrana pro mě ANUBIS... Empty Re: obrana pro mě ANUBIS...

Odoslať pre Anonymn? Po október 29, 2007 2:24 am

poslal som aspon to malo co mam. Pomoct mozem hlavne s obilim.

Anonymn?
Anonymný


Návrat hore Goto down

obrana pro mě ANUBIS... Empty Re: obrana pro mě ANUBIS...

Odoslať pre ANUBIS... Po október 29, 2007 5:42 am